dimecres, 1 d’octubre del 2008

Després de la tempesta...

Després de cinc dies de saó la terra està embafada. El nivell freàtic ha augmentat fins als nivells saludables a què pertoca aquesta època; i em sap mal per Sueca, i tota la gent que ha perdut tant, però certament a la Safor ha plogut com tocava. Ara ja fa un parell de dies que lluu el sol -oh, fa un temps ideal, ni encomanant-ho podria haver-ho fet millor-, i aquesta vesprada tinc previst tornar al tros, a pegar una ullada i a acabar d'arrencar els esbarzers. És probable que anant aquesta vesprada encara aconseguisca enfangar-me fins als genolls, però també estic segura que no hauré de cavar tant a l'hora d'arrencar d'arrel les plantes que m'estorben. 
Ara que comença octubre encara mantindré el tros en guaret, de manera que poques notícies donaré de l'hortet. El que faré serà calcular com puc distribuir els meus sis metres quadrats de terreny net, i potser, si m'anime i el llom m'ho permet, netejaré algun tros més, per ampliar la superfície d'experiment.